2012/12/22

篠山紀信展 写真力

篠山紀信展に行ってきました。

結構人がいましたが、見やすい。スペースが大きいからかな。

濃くて、光ってて、美しくて、奇妙で、歌舞伎が見たくなって、かわいくて、ヌードもあって、ただただそこにあって。

子供と一緒に来てたお母さん。
子供とヌードを見てきれいだねって言ってました。

そういうのってなんかいいよね。


東京オベラシティー アートギャラリー

篠山紀信展 写真力

ここで伝えるときいつもぎりぎりですみませんが、12/24までです。
明日まで。

私はこの写真が写真展の中では1番好きでした。
顔が笑顔になっちゃうもの。
(真ん中が篠山紀信さん)

 
I went to THE PEOPLE BY KISHIN today.

I could easy to photos. Maybe,because  the gallery space is very big.

Deep,bright,beautiful,curious,I wana watch Kabuki,cute,Nude,this phots there are.

Mother with children came to the this gallery.
They said this photo is beautiful of nude.

I think it is wonderful things.

Tokyo Opera City Art Gallery

THE PEOPLE BY KISHIN

I'm soooo sorry, this gallery is tomorrow last day....

My favorite photo is it.
Cause,This photo make smile me.
(Center is Kishin Shinoyama)

 

0 件のコメント:

コメントを投稿