2013/01/12

A HAPPY NEW YEAR 2013.

あけましておめでとうございます。

年末に大阪に帰って、懐かしい友人と会ったり、
幼なじみとその子供にあったり、お姉ちゃん夫婦と夜にテレビを見て笑ったり、
親戚の子供に大笑いしたり。

楽しい年末年始を過ごしました。

2012年は私にとってはどうしよう?と悲しくなることがたくさんある年でした。

厄年だったからかも知れません。

でも、人は、いつもいつも元気ではないから。
そう見えても、悲しいことも辛いことも当たり前にあると思うので。

2012年はそれが多かった分、たくさん考えることが多い年で、
成長出来た年だったのかも知れません。

何年か経った時、私は2012年を笑顔で思い出すでしょう。
つらかったし、大変だったけど、それがあったから今の私がいるのですから。

2013年はたくさん笑う年にします。
(別に2012年笑ってなかったわけじゃないけど。)


今年もどうか私の大切な人達が元気でいますように。
日本がもっと元気になりますように。




A HAPPY NEW YEAR 2013.

I came back to Osaka,I met a friend or childfood friend and their's children.
And I watched TV with my sisiter and her wife might night.
I had a good laugh with relatives'children.

I had enjoy the 2012 year-end and new year 2013.

2012 year was a lot of "what's do I do?" and many sad mind for me.

Isn't it perhaps,this year was climacteric years.

But I know the person is not all time is all goods.
Look is it,but the life into sad or unhappy too.

2012 a lot its,I had many time thinking about me or life.
So,maybe I can grow up year.

A few time later,I still have fond memories of 2012 with smile.
Because no me,but has its 2012's me.

2013 is a lot of smile or laugh's year.
(This mean is not 2012 have smail and laugh.)


I hope my lover people are well and a lot of have happy.
And Japan more more be well a lot of have happy too!!!










0 件のコメント:

コメントを投稿