2012/06/12

私のレンタルする映画は基本、ジャケ借りです。

後ろの説明を読んじゃうと、感動できるところ、びっくりできるところそういうのがなくなってしまうので。失敗もいっぱいあるけど、私は何も知らないまま借りる形のほうが好き。

予告は少しは見ますが、良さそう!と思うと早送り、見ないなと思うと予告は見る。



観た映画。

1言、2言だけ感想を書いて、あとは分類だけすることにしました。

私のたくさんの言葉で、出会えるものに出会えなかったり、反対にがっかりさせてしまってもなぁ。


でも、ほんとにお勧め!!って言うのはたくさんの言葉を書くかもしれません。

だってそれは見てほしい映画ですもの。



なんか久しぶりのブログだから書き方がおかしい。


分類はまだ悩んでるのですが、なので、途中変更するかもしれませんがお許しを。
まぁ、1人の一意見なので横目で流すくらいにして見てください。


たくさんの映画に出会って私はたくさんのものをもらいました。
それはすばらしい風景だったり、次の日も考えてしまう物語だったり、ふとしたときに思い出すシーンだったり、大好きな音楽に出会えることも、笑ったり、泣いたり。時にはなんだこりゃ?というものもあるけど。

はじめは英語のリスニングのために観だしたのだけど。


映画はいいですよ。
2時間昼寝なら、映画を見ましょう。


my rent movie style is just look cover.

Because it is boring if I read instructions.I lost chance to be impressed or be surprised.
Of course I got bad movie, but I like this style.

Sometime I watch a movie preview. But I can watch it is perhaps I'll not watch movie.

I had see a movie.

I say just one or two words.

If I say a lot of words, and you can't see a great movie,or you feel boring.


But the rest, I do fast -forward.
But "I think really really recommend movie!!" is I will make a lot of words.

Because I want to really really watch it.

I'm sorry writing is strange. because I had long rest....



I'm thinking about grouping,I'll changes the grouping on the way.
I'm sorry, please you look at my word sideways.

I gave a lot of fantastic form movies.
sometime this is great view or I become think about story or remember scene or favorite music, laugh cry. or what??

first time I had the movie just for practice listening of English.


Movie have a lot of fantastic.
if you go to nap 2hours, please see a movie.



0 件のコメント:

コメントを投稿