2012/04/04

My God (My Guy)-005

大好きな映画から連れてきてしまった。なんか、ちょっと考えちゃ歌詞だなぁ。。。

私の彼

ハァイ、みんな
ハァイ、元気?
うーん、エルサレムがほんとにめんどくさくなってきて。みんなあたしを嫌ってるわ。
あらあら。
でも彼だけは別よ。

彼?
みんな彼は気難しいって言ってるわ。
そして彼はほんとに変人って言ってるわ。
私たちは人が彼のことを何ていっても気にしないわ。
いつも彼は皆におんなじ態度よ。
ほんとに?

何を言われても彼から私を引き離すことはできない
何をされても私は糊みたいに彼にくっついているわ
私は手紙に付いてる切手みたいに、彼に貼りついてるの
私たちは鳥のつがい(似たもの同士)のように、私たちは一緒なの
はじめから言っておきましょう
私から彼を引き離すことはできない

何をされても彼に背かない
何をもらっても彼に嘘をつかない
私は彼に誓ったの
永遠の忠実を
あなたは最愛の人
絶対に

私の意見だけど、彼は最高の助言者、彼は最高の人なの
彼のセンスったら、もう最高よ
彼は私の理想よ、はっきり言ってしまえば
彼は作物の中で最高の部分みたいな男よ
どんな男も彼から私を奪えない
どんなにハンサムな男でも私連れて行けないだろう
彼は映画スターじゃないけど
でも幸せが来たってなるの、私たちに幸せが!!
今日は彼はいないわ
誰が私を奪いにくるの?


My God (My Guy)

Hey, girl.
Hail,Marry.waht's up?
Well,Jerusalem's become a real drag.Everybody hates me.
Uh-uh.
Not that guy over there.

Who him?
Thay all say  he's different.
They say he's really weird.
We don't care what say people say.
To us,he's always there.
Really?

Nothing you could say
Could tear me away from my God (my God)
Nothing you could do
'Cause I'm stuck like glue to my God (my God, my God)
I'm stickin' to my God like a stamp to a letter
Like birds of a feather, we stick together
I'm tellin' you from the start
I can't be torn apart
From my God

Nothing you could do could make me untrue to my God (my God)
Nothing you could buy could make me tell a lie to my God (my God, my God)
I gave my God my word of honor
To be faithful, and I'm gonna
You best be believing
I won't be deceiving
My God

As a matter of opinion, I think he's tops my opinion is, he's the cream of the crop
As a matter of taste, to be exact
He's my ideal, as a matter of fact.
No muscle bound man could take my hand from my God (my God)
No handsome face could ever take the place of my God (my God, my God)
He may not be a movie star
But when it comes to bein' happy, we are!!
There's not a man today
Who could take me away
From my God

There's not a man today
Who could take me away
From my God

There's not a man today
Who could take me away
From my God

 My God (My Guy)/Sister act



 



0 件のコメント:

コメントを投稿