2012/03/27

Stand by me-004

こんなに愛の歌だったんだ。
映画久々に見たいなぁ。



そばにいて


 夜が来て
そして闇に包まれて
そして月がただひとつの明かりになったとき

僕は怖くない
僕は怖くないよ
ただ君がいてくれれば
僕のそばにいてくれれば

だから、愛しい人よ、愛しい人よ
そばにいておくれ
ああ、どうかそばに
ああ、どうかそばに
そばにいておくれ

もし空が僕たちの上に落っこちてきたって
山々が海に崩れ落ちても
泣かないよ、泣かないよ
涙は流さないんだ
ただ君がそばにいてくれれば
そばにいて
そばにいておくれ
ああ、どうかそばに
ああ、どうかそばに
そばにいておくれ
  
たとえ何があっても僕のそばにいておくれ
僕のそばに
僕のそばに
僕のそばに


Stand by me/Ben E king

Stand by me

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see

No, I won't be afraid
No, I won't be afraid
Just as long as you stand
Stand by me

So darling, darling,
Stand by me,
Oh, stand by me
Oh, stand,Stand by me
Stand by me
<a href="http://www.lovecms.com/music-neil-diamond/music-stand-by-me.html">Stand By Me 歌詞<a>-<a href="http://www.lovecms.com">Loveの歌詞<a>

If the sky that we look upon
Should tumble and fall
Or the mountains should crumble in the sea
I won't cry,I won't cry
No,I won't shed a tear
Just as long as you stand
Stand by me
So darling, darling,Stand by me
Oh, stand by me
Oh, stand,Stand by me
Stand by me

Whenever you're in trouble won't you stand by me,oh now now stand by me
Oh stand by me, stand by me, stand by me



0 件のコメント:

コメントを投稿